Sommarlogistik

Ja, mamma och pappa sitter här och diskuterar samma saker om och om igen och jag har redan gett upp alla försök att försöka förstå vad de snackar om. Annis kommentar om deras planer var i alla fall:
- Stackars alla lärare som tror att vi kommer vara utvilade efter det här sommarlovet!

Det är en ganska bra sammanfattning på vår sommar. Eller snarare på logistiken. Men vi borde vara vana, det har alltid varit så. Nu är det bara två dagar skola kvar och jag längtar verkligen efter sommarlov. I think I need it... Och så får jag äta godis. Efter fem månaders godisförbud.

Kommentarer
Postat av: Lova

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 10:38:32
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0