Ja, vad ska man säga

Fröken packningsångest har blivit en regelbunden gäst vid det här laget. Fast för tillfället så har jag väl det mesta fixat. Hoppas jag.
Har läst en bok som är så bra att när man har läst sista sidan vänder man tillbaka till första och känner att man skulle kunna läsa den pånytt med lika stort nöje. Så läs boken "Det händer nu" av Sofia Nordin. Det var dagens goda råd. Nu måste jag gå och vanka omkring i huset och hitta på någon slags sysselsättning i två timmar innan vi åker. Fast först ska jag sätta på Veronica Maggio så att det kommer ljud både från datorn där nere och från högtalarna här uppe. Så att man hör musik var man än går... =)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Om du kommer på något att göra så berätta det till mig. :)

2011-06-16 @ 12:25:53
URL: http://wam.ratata.fi
Postat av: roseyy

ellen, det verkar som om du förstår mig. när jag har läst ut en twilight bok börjar jag från början :) vilker leder till att t.ex. jag har läst fyran 2 gnr på engelska och typ 5 gnr på svenska. :P.

2011-06-16 @ 16:19:15
URL: http://iamrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0