Det är nu det borde komma

En jättefin bild på en blomma eller en glass eller en häst eller whatever. Nåt som har med sommaren att göra. Men jag vill inte ladda upp mina bilder på pappas dator och jag orkar inte göra det heller. Dessutom vet jag inte vad jag skulle ha för bilder i så fall. I och för sig är det lättare att ta bilder på sommaren då allt är fint i sig självt, man behöver inte vrida och vända på det i en bild för att få det att se ut som nåt. Och det är tur, veteranläsarna på min blogg vet att jag inte alltid har så hög bildkvalité... och förmågan att få tråkiga motiv att se roliga ut saknas totalt...

Nu väntar rökta abborrar. Och jordgubbar med vaniljglass till efterrätt. Det måste jag säga, svensk glass är mycket godare än finsk. Men den försvinner alltid snabbare. Dessa påståenden kanske har något att göra med varandra.... Skulle kunna vara, men eftersom min hjärna är på sommarlov så tänker den inte ut just det just nu.


Fast jag skulle gärna börja skolan nu om jag skulle få...

Allt är alltså som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0