Tillbaka som länktipsare

Jag har hittat en ny intressant blogg =). Som vanligt. En familj med två barn på fem och tre seglar jorden runt. Mycket intressant, men bara att läsa om. Jag skulle ALDRIG vilja göra det...

Annars så är det ju musikveckan i östhammar här och vi ska till krutankalaset ikväll. Klockan sju uppträder Eric Saade... =) Inte för att jag egentligen gillar hans musik, men det kan ju vara kul. Och jag ogillar väl inte musiken, det är mera hans image som jag inte faller för.

Läste en jättebra bok. Tänk om det där är jag av Johanna Lindbäck. Inte en särskilt actionfylld bok, så om man är om Anni och det helst ska vara mord och stölder och rymningar på varje sida så föreslår jag att ni inte ens läser baksidan. Boken var ganska platt. Inte bokstavligt men typ i handlingen. Inga större problem direkt. Men läs den ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0