I en strid ström

I en strid ström rinner gästerna ut och in här. Nu är det "paus" och jag bestämde mig för att blogga. Fast imorgon ska jag in till Uppsala och träffa Johanna. Kul!

Förra torsdagen (tror jag det var) seglade vi ner till Barnens Ö och såg på Annika Norlins spelning på KnappKarlssons. Jag skrev tidigare om att jag skulle gå dit. Tyvärr så har jag så långsamt internet att jag inte kan länka till det inlägget men det var ett ganska futtigt inlägg så ni bryter nog inte ihop för det.

På onsdag eller torsdag kommer två stycken som vi lärde känna i USA och hälsar på. Det ska bli väldigt intressant att se vad de tycker om allt här. Ingen dusch och sånt. Fast idag fick vi (/köpte vi) en tvättmaskin. Den funkar till och med!!

Här kommer en låt från konserten, det är inte jag som har filmat den men jag stod precis framför hon som filmade, bara lite närmare scenen. Och hon översatte låten dagen innan från engelska det är därför hon måste kolla texten. Det är inte den bästa låten men den film som jag tyckte var bäst.



Det kan dröja till nästa inlägg, men nu vet ni i alla fall att jag lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0