Ett slagsmål

Mellan en tusenfoting och en daggmask. Det ägnar resten av familjen och våra gäster sig åt att studera nu. Jag kollade en stund, efter det gav jag upp.

- Nu far masken iväg igen.
- Heja masken, heja masken!
- Jag tror tusenfotingen tuggar lite på maskens ansikte.
- Rör inte!
- Jag tycker man ska rädda masken.
- Nå, rädda den då!
- Sätt den i trädgårdslandet.
- Levande begravd.


Alla de här var kommentarer från riktiga livet. Tyvärr måste jag bli bättre på att skriva snabbt eller börja banda in för det saknas lite emellan. Fast man måste ju censurera lite. Jag tror inte ni vill ha alla detaljer. =)

Nu rymde alla in i skogen på jakt efter kantareller. Nästan alla, en tjej på tre och mammorna blev kvar. Och så jag.

Kommentarer
Postat av: Kim

Masken!

2011-07-13 @ 09:34:14
URL: http://mejagmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0