Yes! Jag är tolv!

Jag är tolv nu. Eller inte riktigt. Jag tror jag föddes på kvällen. Men iaf. Spelar inte så stor roll. Nu är bara problemet att jag är kortare än en massa elva-åringar. Får äta en himla massa gröt för att bli längre. Fast det är kanske inte vär det. Nej, det är det nog inte. Jag får helt enkelt stå ut. Eller äta gröt. Men som sagt så väljer jag hellre att försöka stå ut.

Nu är ni säkert jättenyfikna på vad jag fick i födelsedagspresent. Jag fick inte så mycket idag för jag har fått massor tidigare. Här kommer i alla fall bilder på några saker jag fick:
Av: Farmor och Farfar
En ryggsäck av farmor och farfar

Av: Mamma och Pappa
En klocka av mamma och pappa

Och så fick jag förstås presenter på mitt kalas men dem orkar jag tyvärr inte ta foto på alla. Annars har det varit helt okej i skolan idag. Hissan var roligare än jag trodde men jag upptäckte att jag just och just kommer att missa båda proven när vi är i Australien. =) Kiva! Fast jag måste ju ändå göra dem. Dessutom har vi simning typ veckan efter att vi kommer tillbaka så då kommer jag inte ha nån hissa efter Australien.

Ja,ja. Trots att dte är min födelsedag fick jag en lång lista med saker jag måste göra ikväll. Bl a. baka sockerkaka och göra mina läxor. Så jag måste väl gå och göra det nu. Tyvärr. =(

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis på födelsedagen.

2011-01-12 @ 14:34:50
Postat av: mamma

Sockerkakan skall du faktiskt bjuda på idag då vi firar din födelsedag.

2011-01-12 @ 14:35:08
Postat av: Wilma

blandannat vad fick du?

2011-01-12 @ 18:37:43
Postat av: Ellen

Andra saker jag fick var en dansmatta och ett ylleunderställ. Dessutom fick jag nu nyss ett kamerafodral som kommer på bild i typ nästa inlägg.

2011-01-12 @ 19:19:47
Postat av: mamma

Jag tycker du ska satsa på att äta mera gröt! Ffa äta gröt snabbare- då växer man ännu fortare.

2011-01-12 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0