Vi klarade det!

Vi klarade oss igår! =) Först såg vi på halva Idrottsgalan från Sverige. Sen åt vi pasta med pesto och skinka och tomat och typ mozzarella och lite annat. Efter det såg vi på andra halvan av Idrottsgalan. När Idrottsgalan var slut såg vi på ett avsnitt av Barn på sjukhus. Till sist såg vi på två avsnitt Fixa Rummet. Allt på svtplay. Utan svtplay skulle vår kväll ha varit betydligt tråkigare. Fast vi såg inte bara på tv. Efter sista avsnittet Fixa Rummet spelade Anni gitarr några minuter och jag läste Hus och Hem. Så vi gjorde faktiskt annat också! Idag ska vi baka pepparkakor! Nu vill Albert se på TV och för en gångs skull låter jag honom göra det. Moro! Osta poro! (så sa morfar just till mig) För alla glada svenskar som läser min blogg kan jag berätta att det betyder: Hejsan! Köp en ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0