Vi förlorade....

Vi hade två handismatcher idag. Vi förlorade båda. Första 7-15, andra 4-16. Men vår målvakt var sjuk så jag måste stå i mål. =(. Det hade nog att göra med målantalet. Dessutom var det svåra motståndare. Vårt bästa mot det första laget är typ 8-9 och det andra har vi väl vunnit med kanske två mål eller nåt. Vet inte riktigt. Nu håller mamma och pappa på och städar så jag borde väl också göra det. Sedan ska vi gå och äta middag till Beckis. Imorgon har jag match med nittioåttorna. Det är typ mot Atlas och jag tror att de sa att det är ett lätt lag. Får väl hoppas på det. Jag har inte så mycket mer att säga idag. Jag vann över Wilma i fyra i rad. Så det var ju bra. dessutom hade Kira födis idag så vi tog en Paula (som hon själv hade köpt) och hennes sked och så gick vi ut och öppnade Paulan och satt hennes sked i dit och sen gick vi in och sjöng. Vi låtsades att skeden var ett ljus så hon måste blåsa det. Och nu tog Albert min minnessticka för att han inte får vara på datorn så jag måste väl gå och leta rätt på den. =(

Kommentarer
Postat av: mormor

Roliga dina blogg. Pappa hade bra insändare i Husis. Marita mår bättre. Hur går det med hoppmattan?

2011-01-15 @ 16:31:59
Postat av: Kim

Fattade inte pauladelen. Men ingen skillnad.

2011-01-15 @ 17:58:03
Postat av: farmor

Lycka till i morgondagens match !! att vinna är förstås det man eftersträvar, men att göra sitt bästa är nästan ännu värdefullare.

Jag förstår inte heller vad en paula är men det ni gjorde med den var fint.

2011-01-15 @ 18:43:23
Postat av: Pappa

På flygpplatsen, världens segaste internet. Vad är en Paula?

2011-01-16 @ 11:40:57
Postat av: Johanna

Men ni vinner säkert nästa match.....

Jag kom 7:a på min skidtävling!

2011-01-16 @ 19:11:34
Postat av: Lena

Hejsan Ellen!

Skojigt att du har en blogg! Nu hänger man med i svängarna vad som händer i ditt liv.

Lycka till med matchen i morgon. (vad är en paula)???

ha en fin vecka!

Emil hälsar!

2011-01-16 @ 21:24:11
Postat av: Ellen

Tydligen vet ingen vad en paula är. Det är en sån där intressant sak. Typ som en jacky men med både vanilj och chokladsmak. Eller en kidius. Och som ni märker kommer jag inte på vad det heter nu. Och till Johanna: Vi kommer nog inte vinna nästa heller. Vi vinner inte så ofta.

2011-01-17 @ 17:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0