Typ, vanligt, tråkigt

En helt vanlig skoldag. Förutom att typ halva klassen kom fel tid till skolan. Smile! Jag fick dessutom mitt paket på posten. Ett par simglasögon och ett fyra i rad spel! Tack! Det har inte hunnit hända så mycket känns det som. Fast igår försov jag mig. Min buss skulle gå 7.18. 6.50 kom mamma och väckte mig. Men jag hann. Faktiskt. Fast det blev trots allt lite bråttom. Dessutom har vi fått i läxa till nästa fredag att lära oss skrivreglerna. Typ at skriva punkt och stor bokstav på rätt ställe. Plus talstreck och sånt. Det finns bara en regel där som jag inte följer helt fullt ut... Nämligen att inte börja meningar med och eller men. Just det är jag dålig på. Men det är inte så att det blir i misstag. Jag är nog medveten om det. Okej, nu ska jag nu avsluta och sitta och hoppas på att jag slår mitt läsarrekord. 13 unika besökare, 93 sidvisningar! Hittills idag har jag 2 unika besökare och 4 sidvisningar. Duktigt! Fast den här texten är nog ingen "rekordslåare" direkt. Hmmm..

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag skulle inte orka lära mig reglerna.

2011-01-14 @ 12:37:00
Postat av: wilma

jag kan dem



2011-01-15 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0