Tillbaka till vardagen

Nu är det som det brukar. På femtio minuter ska jag äta och fixa mig klar inför träningarna. Ätningen är inte så avancerad i och för sig. Den består av att ta ut en färdiglagad pizza ur frysen och värma den i micro. Packningen brukar vara mer avancerad eftersom mina saker alltid tycks försvinna. Och om ni undrar varför jag bara har femtio minuter på mig så är det för att jag har varit på kören. Alltså är allting bråttom som vanligt igen. Hmm.. Jag kan nog inte skylla på nån annan än mig själv. Det är ju faktiskt ingen annans fel att jag har hobbyer nästan varje dag. Fast jag kanske kan ändra så det är så?

Förresten orkar nån räkna ut om det är lika många dagar på de första sex månaderna som på de från och med juli framåt? Låg och funderade på det igår men det blev inte till nåt. =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Första halvan: 181

andra halvan: 184

2011-01-11 @ 17:31:17
Postat av: Kim

BTW hur gör man en blogg?

2011-01-11 @ 17:35:33
Postat av: Tina -farmor

Hej Ellen, detdär med väghyvlar har du tydligen tänkt mera ingående på än jag nånsin gjort under mitt långa liv,duktigt!

Ramsan om månadernas dagar lärde jag mej i skolan för hundra år sen?( nästan),:30 dagar har november ,april juni och september, alla de övriga 31 ,februari 28 alle´n, undantaget skottår.På det första halvåret har vi 181 dagar + 184 på det andra.

Hoppas du får en fin 12-års födelsedag

2011-01-11 @ 22:07:37
Postat av: Ellen

Kim: Jag lyckades räkna ut det på hissa timmen. Fast vi kan leka att jag inte gjorde det. Tack! Och att skapa en blogg är enkelt på de flesta bloggsidor. Typ om man vill skapa en sån här blogg går man till blogg.se och väljer skapa ny blogg eller nåt liknande. Det tar typ fem minuter.

2011-01-12 @ 13:53:46
Postat av: Kim

Jag räknade ut det redan igår, så jag var snabbare. Men det är ingen skillnad med det.

2011-01-12 @ 14:36:15
Postat av: Kim

Jag använde faktist räknemaskin för att räkna ut det så det kanske inte räknas.

2011-01-12 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0