Nu har jag igen inte skrivit på länge

Typiskt mig. Nu har jag inte skrivit igår heller. Igår kom mormor och morfar. idag for de till Tallinn. Imorgon på kvällen kommer de tillbaka. Ska just fara på handisträningar. Wilma kommer inte så jag och Sanni åker igen iväg ensamma på ett väldigt tyst äventyr till botby. Nu när jag ska blogga märker jag att det inte egentligen har hänt så mycket att blogga om. Jag bestämde mig för att skriva om Knossos. Men jag måste skriva "väldigt utförligt" för att få en tillräckligt lång text påstår min lärare. Så det blir väl om minoerna också. De som bodde på Kreta och i Knossos, enligt de uppgifter jag hittills har hittat. Imorgon far mamma o pappa till Sverige. Så jag (o anni o albert) får vara ensamma här hela kvällen. Stackars oss! ;) Jag tänker begära chips som straff för att de lämnar oss ensamma här. Så det blir väl helt okej ändå. Just det! Vi hade matteprov idag. I can happily tell att det gick åt skogen. Eler det som är åt skogen för mig. Jag tror att jag kommer att få högst 27 poäng av 30. En uppgift måste jag fundera på jättelänge och sen tappade jag all koncentration. Ja, ja jag måste gå. har typ inte fixat i ordning alls ännu. Så jag får väl bråttom idag med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Knossos hade inga akvedukter men den första vattentoaletten. Det kan man skriva minst en avhandling om!

2011-01-22 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0