Mat =)

Idag har det blåst jättemycket så vi var inte ute så länge. Vi byggde lite på vår koja och så byggde jag ett valv vid dörröppningen. Av ris som hade blåst ner "flätade" jag den. Sen lagade vi lammfärspinnar med cous-cous och det blev jättegott.
Jag hade tagit en bild men nu har datorn fått spel så den vill inte öppna den och Albert måste sova så jag skulle måsta släcka ner nu. Så jag tar ett nytt försök imorgon.

Dessutom bakade jag världens fulaste mockarutor. Det hade jag också en bild på men nu orkar jag inte bråka med datorn så det får vara.

Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Pappa

På tal om mat så kan jag säga att jag efter ett par dygn själv ser fram emot att mötet börjar så att jag får matsällskap i dag. Jag har ätit gott (nåja, åtminstone ganska), men när man är själv är det inte riktigt samma sak.

2011-01-31 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0