Kvällsbloggning

Gästerna (mina gudföräldrar och deras dotter) gick nyss. Av dem fick jag ett kamerafodral (se bild) och en minnessticka.
<- Kamerafodralet

Dessutom åt vi en jättegod efterrätt. Bilden på den blev inte så snygg, men här kommer den iaf.


Hmm.. Det märks säkert att min kamera funkar igen. Jag hade egentligen två foton på när jag städade mitt skrivbord också, en "före-bild", och en "efter-bild". Gissa vilken som är finare. Hihi.. Men de har jag redan laddat upp på andra datorn och raderat från kameran och nu ska Albert gå och lägga sig i samma rum så det funkade inte att lägga upp dem. Tyvärr. Men nu ska jag sluta trötta ut er med mina långa förklaringar. Goodbye!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill se mera "efter-bilder" på ditt skrivbord och helst hela ditt rum!

2011-01-12 @ 21:06:04
Postat av: farmor

intressant ser det ut i skålen!!! vad består det av.Klarade du av att blåsa ut alla ljusena på en gång?

2011-01-13 @ 09:11:02
Postat av: Kim

Vad fanns det i efterrätten?

2011-01-13 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0