Jag var i skolan!! =)

Goddag på er!
Idag har jag varit i skolan (surprise, surprise) och vår lärare var förstås sjuk så vi hade vikarie. Eller nej förresten. Läraraen var inte sjuk det var hennes son. Det var en bra vikarie och det var väl tur för henne för annars skulle jag ha fått spel. Det finns nämligen med på min lista över  saker jag ska ändra på när jag blir president. Att vikarier ska förbjudas och att lärare inte får ha barn för de blir alltid sjuka så då måste man ha vikarie och det är det värsta som finns. Det var iaf otroligt tyst på sista timmen (matte) . Och med otroligt menar jag verkligen otroligt. Det var helt knäpptyst. Dessutom hade vi ett jättelätt kapitel så jag läste två tredjedelar av timmen! =) Snart har jag träningar och vi har bestämt att vi åker med den senare bussen. Vi tar risken att komma lite sent för med den tidigare kommer man en halvtimme för tidigt. Och dörrarna brukar vara låsta. Så det hinner oftast bli ganska kallt. =)

Kommentarer
Postat av: farmor

President kan du bli!! det var en bra framtidsplan

2011-01-28 @ 20:20:54
Postat av: wilma

först missade jag och Sanni bussen och sen så kom inte metron så vi måste vänta på den i en kvart så vi blev lite sena från träningarna.

2011-01-31 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0