Jag kan spela björnen sover!!=)

Okej då det var inte så märkvärdigt. Men det var faktiskt på gitarr. Pilutta! Fast när jag testade på Lydias tvärflöjt kom det inte ett pip. Och när jag skulle testa på nytt började jag skratta! Så det gick inte så bra. Jag var förresten hos Lydia idag. Vi gick ut med hennes hund. Och sen höll jag på att missa bussen. Eller egentligen kom jag samtidigt som den till busshållplatsen. Så jag hann faktiskt. Just och just. Jag har igen inte så mycket att säga. Goodbye!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för senast. Resan hem var superlång. Vi stannade inte ens i Humppila. Du får spela Björnen sover hos oss på piano.

2011-01-26 @ 16:04:05
Postat av: Raketen

Bra ide så länge den sover.

Kanske du borde testa Gubben Noak på flöjten.

2011-01-28 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0