Inte vet jag vad det här inlägget ska heta..

Hejsan på dejsan!

I skolan har vi en jätterolig lek. Vi har startat en butik! Vi har en prislista (av papper som ligger ute dygnet runt, kanske inte så bra, hihi) och jättemånga olika produkter. Bl. a. kalkon, fisk, tuggummi, batonger och pizza! Dessutom har Vixan tagit med sig lekpengar som vi handlar med. Jag vet, det är ganska barnsligt men man kanske inte alltid måste bry sig om sånt. Eller? Det var bra idag. Plus att vi hade geografi. Vi lärde inte oss så mycket nytt utom att Hugo berättade att Finland exporterar koägg till andra länder. Enligt honom alltså. Och så påstod han att han såg en räv utanför fönstret. Fast när han kollade riktigt noga var det en varg. När vår lärare kollade var det en helt vanlig hund. Imorgon fyller jag tolv! Jippi! Idag har jag nog inte så mycket mer att berätta. Eller jo, vi hade Kiva skola. Alltså inte kiva (roligt) utan antimobbningsprogrmmet kiva ( typ kiusaaminen vastaus eller nåt) och det är tråkigt.

Och jag fick min kamera tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

kan ni inte ta en bild med någon kamera telefon eller annan på sejlors turkafile?

2011-01-11 @ 14:00:51
Postat av: Ellen

Vi får inte ha kamera i skolan

2011-01-11 @ 14:22:47
Postat av: Niilo

Blev inte läraren arg ?

och vad kostar pizzan ?

och snyg blågg hur gjorde du den?

2011-01-11 @ 15:08:13
Postat av: Kim

BTW Niilo de säljer inte till pojkar. Så sa de idag.

2011-01-11 @ 17:24:51
Postat av: Casper Sahlström

Du får ta några fina födelsedagsbilder idag. Grattis!

2011-01-12 @ 07:50:51
Postat av: Wilma

Jag tror att vifår ha

2011-01-12 @ 18:40:45
Postat av: farmor

Bra ide att leka butik.Kanske vi vuxna som handlar maten kunde göra bättre val efter lite lekande

2011-01-12 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0