Ingen läser längre!!!! =( :'(

Jag är läsarlös... Idag har en person kollat min blogg. Och denna ena person är jag. =(

Vi hade kul träningar. Vår tränare som annars är väldigt sparsam med berömmande sa att "vi spelar riktigt fint". Fast vi kom försent. Först missade Wilma och Sanni bussen och jag blev och väntade på dem. Då skulle vi ännu ha hunnit. Men sen kom inte metron så då måste vi vänta i 12 minuter på den. Kul va?

Det var det viktiga jag hade att komma med nu. Halv skulle det komma nåt bra tv-program tror jag men jag kan inte minnas vad det var och jag orkar förstås inte gå och kolla. =)

Kommentarer
Postat av: Raketen

Vi finlandssvenskar var ju inte Pisas toppenläsare.



Kanske även en gammal kan lära sig.

2011-01-28 @ 20:47:35
Postat av: Pappa

Framme här i SF nu, kollar mail etc förrän det är dags för promenad. Mitt i natten där, eftermiddag här. Det är bara att tugga på med skrivandet, så kommer det läsare. Och bilder, bilder är fint,

2011-01-30 @ 00:29:24
Postat av: mormor

Du som har en mormor som varit lärarvikarie nästan hela sitt liv!Vikarier är riktiga guldgruvor eller hur?

2011-01-30 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0