Haha... En mycket intressant story om en "mysterious old lady"

Morjens! ( Det betyder förresten typ "Du ska dö" på nåt annat konstigt språk. Åtminstone påstod en i min klass det.)
Jag har inte uppdaterat på två dagar nu men det är nog för att det inte har hänt så mycket. Det var engelska idag igen och jag skrev en jättefin berättelse. Vår lärare hade hittat en artikel i metro om att två biltjuvar hade kört ner i ett dike och i bilens baksäte hade de hittat en "mysterious old lady" som hade liftat. Sen skulle man skriva en berättelse om vad kvinnan gjorde där. I min berättelse berättade kvinnan till polisen varför hon satt där. Det var för att hon skulle se sin största idol spela i Helsingfors (hon bodde i Kuopio) men sen hade bilen blivit stulen (hon var en vimsig gammal tant så hon anmälde inte det till polisen) så hon måste gå. Hon började promenera längs motorvägen men efter två dygn utan vare sig mat, vatten eller sömn var hon så trött att hon måste lifta. Då märkte hon inte heller att det var hennes egna stulna bil som hon liftade i. Och sen vet ni resten. I slutet säger hon "Goodbye! Nice to meet you!". Till polisen alltså. Men nåt mera viktigt hade jag inte att säga. Eller jo! GRATTIS JOHANNA!

"Goodbye! Nice to meet you!"

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Ellen ! du är otrolig

Tack för dagens glädje-stund

2011-01-18 @ 16:37:44
Postat av: Johanna

Tack så mycket!!

Bra berättelse...

2011-01-18 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0