Goddag!

Hejsan!
Jag har ju bloggat en gång idag redan men då kom jag ju inte med så mycket viktigt kan man säga. Jag var hos Beckis idag som vanligt. Hon har fått ett marsvin som heter Elvis och han kissade OCH bajsade i soffan och på hennes mamma. Aja baja Elvis! =) Dessutom fick vi ut matteproven. Jag fick bättre än jag trodde. Bara två fel. Den här uppgiften gick fel; Janne kör 280km i 80km/h Elin kör 300km i 90km/h. Vem kommer fran före? Och hur mycket före? Räkna det om ni kan! Men INTE med miniräknare. Men ingen i klassen fick den rätt har jag för mig. Eller jo det kan vara att en fick men sen hade han lyckats med något annat intressant så att han ändå inte fick fulla poäng på den.

Dessutom kan jag tala om att mitt läsarantal återigen har höjts. 7 enskilda besökare, typ 42 visningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt Ellen. Märks att du är släkt med mej.

2011-01-31 @ 21:04:27
Postat av: mormor

Krama pappa extra hårt på hans födelsedag idag!

2011-02-02 @ 13:27:51
Postat av: Anonym

2012-01-03 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0