Äntligen..

Okej. Eller, man kanske ska börja med hej. I så fall, Hej!

Äntligen har jag lyckats skapa en blogg. Jag kan tala om för dig att det har tagit tid. Jag ska försöka att skriva nåt som är kul att läsa men troligtvis blir det bara typ idag gjorde jag det, igår gjorde jag det och imorgon ska jag göra det. Men sluta inte läsa efter det här inlägget. Ni kan väl läsa åtminstone ett till. Liksom ge det en till chans. Dessutom kanske jag i framtiden lägger upp bilder. Eller typ om en vecka. För det råkar sig så att min kamera är på reparation. Jag lovar, det var INTE mitt fel att den gick sönder. Den bara inte funkade längre.

Igår hade jag kalas. Jag fick en massa kul grejer. Jag fyller inte år förrns på onsdag men nästa helg har jag match båda dagarna. Så då funkar det inte att ha kalas. Imorgon börjar skolan, och tro det eller ej, det ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: Kim

Sista ordet skulle kunna vara inte i parenteser.



Varför är det så roligt när skolan börjar?

2011-01-12 @ 19:30:02
Postat av: Ellen

"Sista ordet skulle kunna vara inte i parenteser."



Okej jag fattade inte riktigt det där..

2011-01-12 @ 19:39:11
Postat av: Kim

(inte)

2011-01-13 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0