Allmänt struntprat... nja.. läsvärt nog, tror jag!

Hejsan på dejsan!
Idag har jag varit och skidat. Till vägen och tillbaka. Det råkade liksom bli så. Först kom Wilma och Amanda och skidade med mig men vi hann inte ens en kilometer innan deras buss skulle gå så sen for jag och skidade ensam. Och sen kom jag hem och åt dagens andra middag! =) Jag var nämligen hos Lydia idag med. Fast inte så länge. Så där fick jag också mat. Siskonkorvsoppa fast potatisen var slut så det var nudlar i istället. Vi var ute och gick med Chakra (hunden) och så lyckades hon dra ner oss båda från en snöhög när hon ville till en grop. Som hon hade grävt nån gång i tiden.
Här för nån dag sedan fick jag nån konstig ide och började ta bilder av mina nagellacksburkar uppradade. Jag tror att jag lyckades ta femton stycken! =) Ganska typiskt mig om nån undrar. Här är iaf en bild.


Dessutom är här helt sjuka mängder snö så här kommer en bild på hur det ser ut utan för vårt hus. Pappa håller på att städa förrådet så det är därför det står två cyklar här.


Jaja, nu ska Albert sova igen så jag måste väl gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0