Vi vann en match!

Vi vann en av matcherna vi spelade igår. 21-6. Ganska bra! =) Om det skulle har varit en fotbollsmatch skulle det ha varit sensationellt. Men det var ju handboll så då är det egentligen inte så jättemycket. Första matchen förlorade vi 19-7. Så det var inte så jättebra. Men vi vann ju faktiskt med mer än vi förlorade med så då är vi väl lite på plus ändå. För vi släppte in 25 mål och gjorde 28 så vi är alltså på plus tre mål för den dagen! =) Sen sov vi över hos våra kusiner när mamma och pappa var på fest. Och nu har jag just kommit in efter att ha blivit uttvingad på en skidtur. Jag lyckades falla på rumpan så nu har jag rejält ont i ändan. Imorgon är det skola. Känns som jättelänge sen sist. Men efter tyskan den här veckan har jag inte tyska förrän vi kommer hem från Australien. Vi har nämligen friluftsdag och sen är det sportlov och sen är jag i Homenkollen och efter det far vi till Australien. Nu ska jag göra nåt viktigt som att kolla på senaste avsnittet av Ponnyakuten eller nåt. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0