Valentines day!

Idag är det alla hjärtans dag. Inget speciellt har hänt. Inte för mig i alla fall.

Jag hade tänkt sätta ut en bild men den här datorn tolkade det inte som en bild och ville inte sätta upp den. Så tyvärr.

Vi hade engelska idag och vi skapade meningar så att man var i olika grupper och alla hittade på en kategori. Typ vem, vad, var och när. En mening blev The teacher dances in an elaphants tummy tomorrow. Och en typ A hamster canoes in the ocean in the next month.

Så ganska speciella. Fast det var ju typ meningen. Annars spelade vi bara uno hela lektionen.

Just nu håller jag på att baka fastlagsbullar (semlor på rikssvenska). Om ni har tur får ni snart en bild på det!

Kommentarer
Postat av: Pappa

"håller på att baka" är inte så korrekt, vi har itne sett dig här i köket på en halv timme nu

2011-02-14 @ 18:46:03
Postat av: Lena

Glad vändag till dej Ellen!

Hoppas fastlagsbullorna blir prima!

Kram, Lena o Emil

2011-02-14 @ 19:37:08
Postat av: Ellen

Okej då pappa, jag överlät det väl lite till er men iaf.

2011-02-15 @ 14:13:43
URL: http://iamellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0