Skidningen avklarad! =)

Nu har vi varit och skidat. Fast jag måste medge att det bästa med vår tur nog var bullarna vi fick efteråt.
Typiskt, den blev åt fel håll.
Dessutom fick vi nu bildbevis på att min farbror och hans sambo verkligen har en katt. De har haft den jättelänge men vi har aldrig sett den tidigare. Så här ser den ut.
Den syns inte så tydligt men det är väl inte mitt fel att den gömmer sig under soffan. Den förstod nog inte att den hade sin stora chans att komma med på bild på Ellens Blogg!!!
Måste gå. Maten väntar.

Kommentarer
Postat av: mormor

jag känner doften av bullarna. Katten är nästan lika söt som du

2011-02-19 @ 17:51:49
Postat av: farmor

Gratulationer till Trixie som fick komma på bild i Ellens blogg !!

fotografen bör nog också få en gratulation den katten har stort tycke för sitt husfolk alla andra göre sej inte besvär med närmanden.

Ha en trevlig fortsättning på sportlovet

2011-02-19 @ 18:36:04
Postat av: Pappa

Uppdatera, vi vill veta hur ni har det!

2011-02-21 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0