Simhallsbesök och.....mera nagellack....

Vi var i simhallen. Därifrån har jag förstås inga bilder men det var kul. Innan dess lackade jag om mina naglar. Dels hade det jag hade blivit sämre, dels måste jag testa hur det nya ser ut. Så här såg det röda ut.
Jag lyckades igen med konsten att få den åt fel håll (jag vet, jag börjar vara ganska bra på det nu) men det ser egentligen inte SÅ konstigt ut på den här bilden.
Själva lacket var jättebra, det torkade jättesnabbt och var lätt att måla med. Och rött! Den färg det är på bilden är ungefär den färg det är i verkligheten.
Sen målade jag graffiti-nagellack på så nu ser jag ut som en häxa.... =) Fast mina naglar är lite för korta för det...
Tyvärr så börjar det också lossna efter simhallsbesöket. Imorgon lackar jag nog om, tänkte testa med vitt under.
Dessutom så var solen jättefin just när den höll på att gå ner, det kom som en bred stråle upp från den.
Bilden är tagen med min digikamera genom fönstret på övervåningen så det är väl inte direkt nån hyperkvalité på den. Men ni ser iaf fenomenet. Det var ju det viktigaste.
Imorgon ska jag och rida med Beckis. Hoppas att jag får Pixu. Och att jag inte flyger av! Fast med Pixu lär jag då definitivt inte flyga nånstans....
Nu ska jag gå och se på typ Top Model med mormor eller vad hon nu ser på och sen ska jag kanske snart fundera på att börja gå och lägga mig. Kanske.

Förresten, på den här datorn så blir mina radbyten ingenting när jag väl publicerar inlägget. Så det finns tomma rader emellan men det syns inte. Åtminstone inte när jag förhandsgranskar.
Vet något nagellacksproffs om det går att använda överlack på graffitilack helt vanligt?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas det går bra på ridningen och att det inte är för kallt!

2011-02-22 @ 09:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0