Pluggandet avklarat!

Nu har jag liksom lyckats avsluta mitt pluggande. Det var inte särskilt avancerat om man säger så... =) En fyra sidors sammanfattning om fem världsreligioner. Dessutom har jag skrivit ett tio sidors projekt om typ samma religioner på hösten. Så det var lätt.

Nu sitter jag i pappas säng och bloggar. Helt skönt. Det har inte hunnit hända så mycket sen förra inlägget så det är lite synd. Jag har inget att skriva om alltså. Det är egentligen det enda som är synd med att jag inte har gjort nåt. Fast en sak har jag gjort men det får ni inte veta något om förrän imorgon. Haha!! Jag håller er på halster.
För det finns väl nåt ordspråk eller nåt som går typ så? Eller? Jag kanske har missuppfattat nåt totalt nu igen. Vem vet.

Jag ska gå. Eller "datoriskt" gå. På det Ellenska språket betyder det att man kollar nån annan sida.
Jag tänker inte lyfta mig från sängen förräns jag endera blir hungrig eller nån tvingar mig bort. =) Så det så!

Kommentarer
Postat av: mormor

Alltid lika trevligt att läsa dina blogg! Trevlig Alla Hjärtans Dag!

2011-02-14 @ 09:08:39
Postat av: wilma

glad alla hjärtansdag!11111

2011-02-14 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0