Om att skriva packningslistor

Ja, att skriva dem är ju kul, men att sen verkligen förverkliga det är något helt annat. Har två listor på gång för tillfället. En till Holmenkollen dit jag åker den 3.3 för att se på längd-VM och en till Australien dit jag åker 8.3. Och tro mig, jag hinner faktiskt hem emellan. Jag kommer hem den 6.3 på kvällen och hinner gå i skolan en dag innanjag åker iväg igen.

Låter kanske lite tajt... Jag skulle behöva packa allt typ nu för min vecka är som vanligt proppfull med aktiviteter. Och ett prov. Ett finska prov. Kanske borde plugga till det... Och skriva recensionen men det går på ett huj bara jag orkar börja.

Dessutom skulle jag vilja orka ut idag och vi får gäster ikväll så jag får nog ta och börja tror jag. Annars lär det bli bråttom. Eller troligtvis blir det ändå bråttom men jag kan kanske få det att bli lite mindre bråttom om jag börjar nu.

Så jag får väl gå och ta tag i saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0