Nytt nagellack införskaffat

Jag har varit och shoppat nagellack idag. Jag och mormor lyckades fördriva två timmar på stan i Kristinestad. Det är nog rekord. Undrar hur vi lyckades.

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men igår var vi hela dagen i slalombacken och när vi kom hem for vi iväg på lappfjärdsrevy. Dessutom hade jag ont i halsen hela dan och hade egentligen inte lust att göra någonting. Idag är jag friskare men rösten sviker. Kanske bra för omgivningen så de slipper lyssna på mitt babbel...
Så här ser iaf mina naglar ut nu.
Dessutom köpte jag också ett rött nagellack men jag orkade inte byta ut det turkosa jag ändå hade.
Mamma tycker säkert att det här är helt hemskt men hon får väl tycka det då. Dessutom tyckte hon att jag inte behövde mera nagellack. Hrmmmm.... =)
Nu ska jag väl gå och göra nåt vettigt. Spela piano kanske. Jag kan nästan "An die Freude". Dessutom kan jag "Älgarna demonstrerar" utantill.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skall jag vara ärlig tror jag inte mamma tycker du är så hemsk. Mera bilder, nu är vi jättenyfikna när ni är där och vi är här!

2011-02-21 @ 15:00:15
Postat av: elin

Sv: Tack!

Nej som tur var tar de inte så lång tid att göra ;)

2011-02-21 @ 16:40:35
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Wilma

jag kan int prata och kunde inte sova på krund av host atakker (jag vet att det int sskrivs så där)

2011-02-21 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0