Nu har jag iaf städat

Det har jag faktiskt. Och börjat plugga på finska provet. Och packat in en present till ett kalas jag ska på imorgon. Dock är det ett av de fulaste paketen jag nångonsin packat in... Vet inte riktigt hur jag lyckades med det. Dessutom har jag hunnit spela piano sen jag kom hem från engelskan. Och ätit mat. Och packat ner min handboll i Australienväskan och min kamerabatteriladdare i min Holmenkollenväska.

Fick bland kommentarerna i förra inlägget frågan om jag ska till Oslo och ja, det ska jag.

Hade vikarie idag igen men det var ingen större katastrof. Har nämligen bara min klasslärare en timme idag. Men det skulle nog inte annars heller ha varit nåt större problem. Tror jag. Man vet ju aldrig vad som händer.

Det var kul att vara tillbaka i skolan men tungt att stiga upp. Jag tror jag lyckades med konsten att snooza (har fem minuters snooze) under fyrtio minuter. Nytt personbästa! men kom inte och säg att jag måste gå och lägga mig tidigare! Jag gick i tid igår!! Nästan. Ganska i tid iaf.

Har en känsla av att gårdagens skidtur var den sista för mig den här säsongen. Sorgligt. Men det är ett bra tecken på att det blir vår snart. Ganska snart i varje fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur skall jag lacka naglarna

2011-02-28 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0