Nu är vi framme!

Vi startade klockan tio över sex imorse. Så inte undra på att vi e framme. Snart tror jag att vi ska ut och skida om jag har fattat planeringen rätt. Det funderas ganska mycket på hur det ska ske så jag vet inte riktigt.
Jag är på mammas dator och skriver nu och jag har väl mer eller mindre stulit den så det blir nog inte nåt långt inlägg. Den här datorn är dessutom köpt i USA så det är fel bilder på fel knappar. Om man till exempel trycker på den knapp som ser ut att vara en sån där fyrkantig parentes så blir det å. Det är mer eller mindre frustrerande. Beroende på vilket humör man e på från början.
Adjö. Nu ska jag gå och försöka få Albert bortjagad från pianot. Så att jag själv får spela alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0