Naglarna lackade!

Nu har jag lackat både mina och Annis naglar. Annis naglar blev bra, bilderna dåliga. Mina naglar blev i sin tur dålig och bilderna bra.

Mina naglar, lite suddig bild när den blev så stor. Rosa och lila halvt om halvt. Två lager glittrigt överlack.


Annis naglar, hon orkade inte bli fotad så länge så det fanns inte riktigt nån bra bild att använda. Här ser ni iaf vad det är hjärtan på turkost botten. Glittrigt överlack på.

Sen blev vi uttvingade så då passade jag på att ta lite foton.

Bild från mattvättsbryggan ut över isen. Lite sned men annars är jag ganska nöjd.


Anni tittar ut. Den här är ju också sned. Typiskt mej. Annars helt okej. Ojdå, det rimmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0