Nagellacksprojekt!

Alltså det är på riktigt nån som har tråkigt, i genomsnitt har varje person som kollat bloggen kollat den sex gånger idag! Fast jag har kollat ganska många men inte så jättemånga iaf. Viktig fakta eller hur....

Nu har jag nån slags nagellacksperiod. Det finns så många olika sätt att lacka naglarna på. Och så mycket fler redskap att använda än den där borsten i nagellacket. Fast jag måste öva mig på att lacka vänster hand. Eller så får jag göra ett avtal med nån kompis att jag lackar hennes, hon lackar mina. Eller så tvingar jag mamma men det kan bli svårt för hon är en aning emot mina nagellacksprojekt.

Men jag tänker inte bli så här:


Då skulle man ju inte kunna göra nåt ju! Nu kanske jag måste gå och göra nåt åt mina naglar. Eller så messar jag Wilma om hon kommer över imorgon och fixar dem? Vi pratade ju om att göra nåt...

Kommentarer
Postat av: wilma

tyvärr glömde jag telefonen men kanske på onsdag?????

2011-02-13 @ 18:16:28
Postat av: Ellen

Passar bra! Du får äran att komma hit!

2011-02-13 @ 19:04:51
URL: http://iamellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0