Morsning Korsning!

Albert säger så där hela tiden och jag kom inte på nån bättre rubrik....                                                                   Snart kommer farmor och farfar hit och efter att vi har ätit tillsammans med dem åker vi dit. Det betyder att vi ska åka och det i sin tur betyder att jag måste packa!
Nu är det nån igen som har haft tråkigt. 1 dator, 7 sidvisningar.... Måste fundera vem jag ska skylla på den här gången. Men valet blir nog inte så svårt, pappa eller farmor och farfar. Det är de som brukar vara de skyldiga....
Nu börjar det dofta kåldolmar här. Fast det blir nog inte mat på länge. Nu ska jag gå och avsluta mina syprojekt och sedan kanske spela lite piano. Surprise, surprise!

Kommentarer
Postat av: mormor

här är så tomt. Inga glada skratt eller pianomusik. Tack att ni var här. Vi ses snart igen.......

2011-02-24 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0