Melodifestivalen

Jag ser på melodifestivalen och som öppningsnummer var det Christer Sjögren. Och jag medger Pete (min farmors bror), du kanske är Christer Sjögren på riktigt. Detta är något vi har diskurerat länge. Men nu fick jag bevis. Han liknar faktiskt lite.

Vi ser det från svtWorld och sändnigen kraschar lite då och då så njutningen bryts lite emellanåt. Och låtarna är ganska dåliga. Men annars är det kul! ;-)

Fast det som kommer om låten innan den är kul. Fast det skulle behövas lite chips eller nåt nu. Men samtidigt kommer jag kräkas om jag äter nåt överhuvudtaget nu. Det känns i magen att jag inte har ätit godis på jättelänge. Bläää....

Förresten så har jag fått besökarrekord! Tack alla som läst! Men sluta inte för det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0