Matsalstystnad >_<

Idag så bestämdes det i skolan att det är absolut tystnad i matsalen efter som vi inte kunde vara tysta tidigare. Nu är det så att man ställer sig tyst i matkön, pratar man hamnar man längst bak. Sen tar man mat, smakar av allt. Efter det så tar man den närmaste lediga platsen. Därefter fortsätter tystnaden. Störande.... Man får inte säga ett ord i matsalen.

Förresten så är det nån igen som har tråkigt. 3 unika besökare, 22 sidvisningar! Nu ska jag läsa kp och kanske packa mina saker till träningarna. Farväl...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sorry att det kom två stycken inlägg... Vet inte vad jag lyckades med

2011-02-11 @ 20:19:28
Postat av: farmor

Borde kanske ha en egen blogg eftersom jag är så ivrig med att kommentera.

Nåja, nu föreslår jag att ni i klassen som är diskussionssugna under lunchen genomgår en snabbkurs i teckenspråk.

Ex lär ni er : tycker du om det ? nej ! ja ! mm sådant ni tydligen alltför

ljudligt och ivrigt avhandlat.

2011-02-12 @ 10:52:34
Postat av: Ellen

Bra ide! Både teckenspråket och en egen blogg!

2011-02-12 @ 11:18:10
Postat av: Kim

Jag använder självpåhittat täckenspråk i matsalen. Det är fiffigt.

2011-02-14 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0