Månadsjubileum!

Nu har jag haft bloggen i en månad! I början skrev jag väldigt mycket men nu på sista tiden har det väl inte blivit riktigt lika mycket. Men trettio inlägg iaf. På en månad. Jag kanske borde fira på nåt sätt. Att jag ändå har några läsare kvar efter en månad. Men det lär inte bli av.
I skolan måste vi skriva "skoldagbok" om vad som händer i skolan. Kanske är därför som jag inte har skrivit på så länge. Jag skriver liksom av mig där. Vad vet jag. Egentligen borde jag plugga till tyskaprovet nu. Vi har prov imorgon och man kan väl säga att jag inte har helt full koll. Och så borde jag städa mitt rum. Och ladda upp en bild på min blogg men det går inte för jag är på pappas dator och jag vill inte ladda upp bilder hit.
Nån som förresten vet vad det här tecknet betyder:^? Det enda jag använder det till är att göra kattsmileys! =^.^= Oj nej! Jag har läxor som jag inte gjort och inte vet om boken ens är med! Kris! Måste gå och ta reda på. Och kanske göra läxan också. =)

Goodbye!

P.S. Läs en månad till, då far jag till Australien så det kan bli intressantare. =)


Kommentarer
Postat av: farmor

Jag tycker absolut att det är värt att fira 1-månadsjubileum.

Dendär paula-grejen kunde vara ett bra sätt.Du får be någon överräcka dej en sån.

Håller tummarna för tyska provet

2011-02-09 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0