"Krispigt i luften, börjar bli kväll..."

Haha! Nu blir du nöjd pappa! Jag citerar låtar som om jag vore du! Men den låten har bra text. " ...Som om tio kampsporrtshundar tuggar, taktfast på din halspulsåder....". Sen dessutom "Kan du inte va tyst nu?". Låten Tyst Nu av Säkert.


Jag har gjort alla läxor och varit på scouterna så nu börjar det väl vara tid att gå och lägga sig. Fast jag har inte den minsta lust... Bläää... Fast jag är hungrig (Surprise, jag är hungrig jämt) så jag måste väl gräva igenom skafferiet och se vad jag hittar.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

nöjd, ja, godnatt!

2011-02-16 @ 20:08:22
Postat av: Pappa

"Följer dig hem..." hoppas jag Albert gjort, "hela vägen hem".

2011-02-17 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0