Kom hem från en skidtur

En lång en. Upp runt halva degerö ända till bron och sedan ner längs skidspåret. Blev väl runt tio kilometer. Typ sju längre än planerat...

Vi äter nog middag snart. Och mamma pratade om efterrätt. Ser fram emot det... =)

Min statistik har rasat ganska ordentligt. Och inte en enda kommentar på ett dygn! Men man får inte klaga... Fast jag gör det förstås ändå...

Borde ta och skriva en bokrecension som ska lämnas in på måndag. Vet inte var boken jag ska skriva om är. Fast jag kanske såg den på nåt bord nånstans... Måste kanske ta mig en titt. I och för sig tar det kanske tio minuter att skriva den där recensionen. Om inte jag bryter ihop efter en sida. Det går bättre om man börjar från slutet... Jag har testat. Det finns nämligen så många rader på andra sidan så det känns så jobbigt om man börjar från början, men om man börjar därifrån så brukar det gå bättre.
Men jag gör nog ändå inte den förrns imorgon.

Kommentarer
Postat av: farmor

Duktigt skidat !!! med tanke på att isen både saknar uppför o nerförbackar. Lycka till med recensionen

2011-02-26 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0