Jag trodde det var torsdag!

Jag vaknade klockan halv sex imorse, kollade på klockan och trodde att den var halv sju. Dessutom trodde jag att det var torsdag. Alltså undrade jag varför min väckarklocka inte hade ringt. Tyvärr kom jag på ganska snabbt att kolla min telefon och på den stod det att klockan var 5.23 och att veckodagen var fredag. Det var synd. Det skulle ha varit kul att se vad som skulle ha hänt om jag inte kollade min telefon. Men undrar vad jag egentligen vaknade av? För jag är inte en sån som annars bara stiger upp mitt i natten. Eller överhuvudtaget vaknar. Förutom när mitt täcke faller (några gånger per natt). Men jag kanske borde börja gå till skolan nu snart. Fast jag kanske måste kolla kpwebben först. Vi får se....

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag tror att det var våren som kollade läget och sa gomoron!

Och så kan det faktiskt bero på att vibrationerna och stämningen i ditt rum förändrades så totalt efter städningen=)

2011-02-11 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0