Jag har tråkigt....

Jag har tråkigt. På riktigt. Vill ni se bevis? Kolla här då.


Jag tog ett foto av skärmen för att jag inte har nåt annat att göra. Nu kommer ni säkert ifrågasätta det här, som min syster, det är också för att jag inte hittade på nåt bättre. Och inte kom på nåt annat motiv... =)

Förresten kan jag den där låten på piano nu. Iaf nästan. Jag stakar bara mig där var förspelet blir riktig sång.

Nu sa Anni dessutom att hon har fått Edelweiss som flöjtläxa så jag måste väl snabbt stjäla hennes noter och lära mig den....

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Tack :D

Jag har använd en vanlig sådan där gul/grön svamp som man rengör typ handfat med. och sedan har jag tagit nagellack på kanten på svampen och duttat mot nageln upprepade gånger

2011-02-17 @ 21:16:11
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0