Jag har fått betyg...

....och jag är nöjd. Fast pappa sa att jag inte får skryta. Så jag tänker inte göra det. Men jag fick tre stycken tior. Och alla A. Så det gick bra. Dessutom fick vi ut hissa-projektsbetygen och jag fick tio i det med. Nu tänker ni nog att jag är typ världens största nörd och...... varsågod, tänk på ni bara för det är jag väl. Fast jag skäms inte över det, som vissa andra.

En sak är dålig idag och det är att en tjej  min klass slutar efter sportlovet. Buäää!!!!! :`( Okej för de som inte kan smileys så är det där en gråtande gubbe. Inte så tydligt kanske men som om jag skulle bry mig.

Jag har fortfarande inte packat.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket betyg! Sant att man inte ska skryta, men nöjd får man vara, och säga det högt. Bättre att vara nöjd än att få typ 9,5 och klaga på att man inte fick 10 (som min kompis en ggn i tiden). Kan känna igen mig i "nu tycker de jag är nörd/pinko" igen från skoltiden, men går det bra så går det! ;)

2011-02-22 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0