Jag galopperade!

Nu har jag kommit hem från ridningen. Egentligen kom jag för ett bra tag sen men Lena och Beckis var här och åt plättar med oss.
Att rida var kul. Jag fick galoppera! Fast jag har gjort det förr men det var på universums lataste (och sötaste) häst så det var kanske två steg... =) Nu var det ett helt varv. Egentligen ett helt halvt varv för vi (Beckis, Albert och jag) hade halva manegen och en annan grupp hade andra halvan.
I början skulle man stanna på kortsidorna och annars bara skritta, jag har ridit lite mera så jag var tvungen att rygga (backa) några steg också. Sen travade vi turvis runt. Jag först och så travade jag tills jag kom fram till Beckis som red Barbi, sen for Albert, på Pixu, och Beckis iväg tills de kom till mig.
Det var på det sättet som jag fick galoppera. Tyvärr så lyckades jag se till att min kameras batteri tog slut så det blev inga bilder.
Nu måste jag börja övertalningen av mamma att få åka på ridläger i sommar! Och fundera på hur jag vill klippa håret imorgon. Fast det blir nog som vanligt, topparna och pannluggen lite kortare än resten. Eller så inte. Det skulle vara kul att förnya sig på nåt sätt. Men jag vill inte klippa kort och det är ju svårt att klippa längre...
Dessutom sa farmor att vi skulle fundera på vad vi vill ha till middag när vi kommer dit på torsdag. Så det måste jag väl också tänka lite på. Fast det är svårt att tänka på mat när man är proppfull med plättar. För en gångs skull är jag faktiskt mätt! För de som inte vet äter jag typ hela tiden....=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är redan övertalad. Bara du hinner för alla handisturneringar. Vad roligt att du fick galoppera!

2011-02-22 @ 20:04:15
Postat av: elin

sv: Har ingen aning om topplack fungerar som vanligt på grafitti men jag antar att det funkar likadant. Men om du vill vara säker på att nagellacket inte smetas ut, då kan du liksom ta ganska mycket överlack och liksom fösa över nageln så att inte penseln nuddar nageln för då smetas det inte ut ;)

2011-02-22 @ 21:38:36
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vem fick du då??

2012-05-19 @ 15:09:24
URL: http://uullrriikkaattgg
Postat av: Ullis

Vem red du på??

2012-05-19 @ 20:00:54
URL: http://uullrriikkaattgg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0