Jag är sur!!

Det är ingen vinterfriluftsdag imorgon! Och det kommer aldrig att vara! Det betyder att jag måste stiga upp en timme en timme tidigare för att hinna till tyskan. Och dessutom måste jag göra tyska läxan!

Och ingen annan förstår probelmet.


Jag har lackat mina naglar hos Wilma. Så här blev det.

Inte så bra bild. Och inte så fina naglar heller. Men so what, I´m still a rockstar. Nej men jag orkar inte bry mig om just det just idag.

Ska till scouterna ikväll. Måste fråga Emma om hon kommer och vem som för dit. Kanske borde göra det nu. Vi far ju ändå om drygt en timme...

Jaja, nu måste jag gå och göra mina läxor. Eller vara på Kpwebben. Får se vad jag väljer. Men jag måste ju göra läxorna så jag kanske borde göra dem.

Kommentarer
Postat av: mormor

snygga naglar. jag vill också ha. Bra att du har tyska i morgon . Du minns väl Die Axt. Die Bank. Die Braut Die .............

2011-02-16 @ 17:07:45
Postat av: wilma

jag har ont i halsen och hosta..... :()) !!!!!!

2011-02-16 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0