Hjärtmuffins!!

En av mammas kompisar var just här på fika. Men jag har tur, för hennes dotter är lika gammal som jag och går på min klass så det var kul.
Vi spelade sims typ hela tiden. Eller nej, inte typ. Vi spelade hela tiden. Och dessutom fick vi jättegoda muffins. Smaskens! Fast dem får ni inget recept på för jag kan inte baka. Mamma bakade dem. När jag bakar blir det väldigt fult och så blir det oftast endera halvbränt eller stenhårt pga att jag har rört om för mycket efter att jag satt i bakpulvret.

Man blir riktigt sugen!

Förresten lovade jag ju er en bild i förra inlägget men tyvärr så hann det bli för mörkt innan jag hann ta den så det får bli imorgon, om jag hinner på datorn då. Det är ju faktiskt skoldag. Och jag har prov. Ett prov jag inte ens läst till. Så jag kanske borde göra det. Ni får ursäkta, men jag måste nog sätta punkt här. Fast jag sätter hellre ett utropstecken egentligen!

Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE

ser gott ut! :D

2011-02-13 @ 17:23:32
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0