Håret är kortare....

....fast inte mycket. Det blev ganska bra. Långt där bak och kortare desto längre fram man kommer. Dessutom är det rent. När vi vaknade åt vi först plättar och vispgröt från igår, sen gick vi i bastun. En helt normal onsdagsmorgon alltså... =)
Nu ska vi snart äta lunch och efter det tänkte vi gå och åka skridskor. Sen när simhallen öppnar halv fyra tänkte vi kanske gå dit också.
Som ni kanske märker har det inte hunnit hända så mycket som är intressant att skriva om idag. Jag tänkte lacka naglarna men jag vet inte riktigt om jag orkar. Men om jag gör det så lägger jag nog inte upp några bilder. De får bli röda i så fall och det hade jag ju en bild på för ett tag sedan.
Jag kanske tar och syr en liten typ necessärsliknande sak idag. Jag gjorde en för ett tag sen men det ska bli en present så ni får inte se den.
Jag tänkte skriva god natt här efter men det kanske inte passar så bra....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Far å skida, det är mitt tips. Och kolla sen Myrkkys lägerdagar, de finns nu på http://personal.inet.fi/yritys/ratsutalli/. Första lägret hinner ni på.

2011-02-23 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0