De flesta verkar ägna fredagen åt annat...

Ja, det är typ ingen som har kollat min blogg idag. Sorg!

Upptäckte nyss att jag måste fara till träningarna om drygt en timme. Och jag har fortfarande inte packat.... Det blir nog efter träningarna. Fast hjälp! De slutar först halv sju idag. Och jag som måste leta efter mina ridstrumpor.... Men jag skulle inte orka... Kanske kan låna Annis.... Fast jag behöver andra kläder också!!!

Har inget annat klokt att komma med just idag. Eller snarare just nu. Anni borde komma hem snart. Och pappa och Albert med. Måste övertala dem att hämta mig från träningarna. Kan ta som argument att det är så kallt eller nåt. Eller nu vet jag! Att det är efter klockan sex och då måste jag betala resan själv. Annars betalar skolan den. Vi får se. Men jag har inte ens ätit mellanmål....

Kommentarer
Postat av: mormor

glöm ej baddräkten.

2011-02-18 @ 16:54:34
Postat av: Raketen

Nu är det fyra syskon av äldre generationen som läser din blogg.Du skriverpiggt och roligt. FORTSÄTT SKRIVA. Trevligt sportlov.

2011-02-18 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0