Då har man varit runt Villinge då

Skidade runt Villinge idag. Blev väl ungefär lika långt som igår men jag blev rejält mycket tröttare kan jag säga. Min lillebror var nämligen inte med. Inte min lillasyster heller, men hon var varken igår eller idag. Armen är liksom gipsad. Anledningen till att inte åka snowboard, i alla fall inte sista åket på snowboard. Det är alltid då man skadar sig!
Nu skulle jag vilja äta upp typ all mat vi har i huset men jag får väl stå ut tills middagen om en timme. Ungefär. Det är inte så att vi har exakta middagstider varje dag. Om ni trodde det. Men det kanske ni inte gjorde.

Mamma tog ganska mycket bilder från vår lilla skidtur så om jag är snäll kanske jag får lägga upp nån av dem. Får se senare ikväll eller imorgon.

Påbörjade min packning till Australien. Packade med sånt som jag inte kommer behöva här, mina shorts till exempel. Och en massa sommarkjolar. Jag behöver nog inte dem innan vi åker om det inte kommer en rejäl, oväntad klimatförändring. Men jag skulle nästan våga mig på att lova att det inte blir så...

Kommentarer
Postat av: Johanna

è du i holmenkollen?!

2011-02-27 @ 17:01:37
Postat av: elin

sv: Jag vet inte riktigt räknade lite slarvigt alldelles nyss och det är runt 65 ;)

2011-02-27 @ 17:07:08
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Johanna: Inte ännu, åker på torsdag morgon. Flyget går kl 8. =(

2011-02-27 @ 18:52:29
URL: http://iamellen.blogg.se/
Postat av: Pappa

skickade några bilder som du kan lägga ut om du vill. 13 km blev det.

2011-02-27 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0