Boken utläst

Jag har fortfarande inte packat. Inte städat rummet heller. Jag gör det imorgon tror jag.
Läste nyss ut en jättebra bok. "Cirkusflickan" av Camilla Lagerqvist. Skulle jag ha lyckats komma ihåg att ta med mig ett bokrecensionspapper hem från skolan skulle jag skriva en recension nu. Men eftersom jag inte har det så blir det svårt eftersom vi måste skriva på ett sånt papper. Alltså, det finns en massa frågor på det där pappret som man ska besvara. Fast jag kanske borde ta med mig boken till skolan och skriva recensionen där. Den skall vara inne måndagen efter sportlovet....

Jag lyckades just få spotify att börja bråka så musiken tog slut. Jag börjar tvivla på att det är datorns fel. Tänk om det är jag som har nån slags inbyggd magisk kraft som gör att datorn alltid hittar på fuffens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0