Visste ni förresten...

... att den 9 januari har jag bloggat i ett år. Dessutom var förra inlägget det 300 inlägget någonsin. Det hinner väl troligtvis bli knappt ett inlägg per dag i genomsnitt under första året. Skulle man tro. 65 inlägg blir ännu lite bråttom på 17 dagar. Som jubileum tror jag att jag ska satsa på att försöka få uppdateringar på facebook också när jag uppdaterar bloggen. Men jag får inte facebook förräns jag fyller tretton och tills dess är det ännu 20 dagar. Tyvärr. Men imorgon är det ju julafton så jag kanske överlever några dagar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Alma

Fyller du år om 20 dagar? Grattis i förskott!

2011-12-23 @ 16:17:39
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0